کد خبر: ۳۱۷۳۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
متهم اصلی ورزشگاه یادگار امام پاسخ اظهارات مدیرعامل و بیانیه باشگاه سپاهان را داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،‌ مسعود مزروعی که در روزهای گذشته نامش در شبکه های اجتماعی به عنوان متهم اصلی دادن اطلاعات غلط به ورزشگاه یادگار امام تبریز در هفته پایانی لیگ برتر پخش شده،‌ به بیانیه باشگاه سپاهان و همچنین صحبتهای خلیلیان واکنش نشان داد.

مزروعی در این باره گفت: اول این را بگویم که خلیلیان که تکذیب کرده من شاگرد او در دانشگاه بودم و گفته اصلا استاد دانشگاه نبوده، در سال 1377 کار خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر آغاز کرد. حتی کد استادی ایشان نیز در دسترس است و اگر بخواهند آنرا اعلام می کنم. فکر می کنم خلیلیان تنظیم خانواده درس می داد اما الان آلزایمر علمی گرفته است.

وی همچنین افزود: در روزهای گذشته بر خلاف قبل که راحت می توانستم با مدیرعامل سپاهان و همچنین نماینده شهر اصفهان راحت ارتباط برقرار کنم،‌ این دوستان جواب تلفن مرا نمی دهند. فقط می خواهم بپرسم که اگر من یک فرد عادی هستم که این دوستان مرا نمی شناسند، چطور از دست من فرار می کنند و حاضر نیستند مرا ببینند؟ تا قبل از این اتفاقات رابطه ما خوب بود اما الان که سیستم امنیتی ورزشی شان سوراخ شده،‌ می خواهند مرا گناهکار جلو دهند؟

مزروعی در واکنش به اینکه مسئولان سپاهان گفته اند او می خواهد از این طریق شهرت به دست آورد، گفت:‌ اسم و شهرت را چه کار می خواهم؟ هر جای اصفهان که بروید،‌ مرزوعی ها را می شناسند. من صاحب 2 کتاب هستم اما این آقایان می خواهند مرا لمپن جلوه دهند.

وی در پایان در واکنش به خلیلیان که گفته این شخص روانی است،‌ گفت:‌ احتمالا من روانی هستم و مریض ایشان هم بوده ام؟ پس بیایند، پرونده ام را هم بدهند. به زودی صحبتهای زیادی برای گفتن دارم اما منتظر رفتارهای بهتر از آقایان هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها