امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۷۴۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مترجم سرمربی پرسپولیس گفت: «از قول من به صراحت بنویسید برانکو نه لیست خروجی و نه ورودی به باشگاه نداده است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، این روزها با به پایان رسیدن لیگ‌برتر بحث نقل و انتقالات آغاز شده و حالا که برانکو ایوانكوویچ هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته خیلی از بازیکنان لیگ‌برتر دوست دارند با این مربی کار کنند.

 

طی چند روز اخیر اغلب بازیکنان حاضر در لیگ‌برتر به خبرنگاران گفته‌اند با ما از طرف باشگاه پرسپولیس تماس گرفته‌اند. این حرکت بازیکنان که بیشتر جنبه بازارگرمی دارد با یک حساب سرانگشتی همه را به این نتیجه می‌رساند که برانکو خواهان نیمی از بازیکنان اسم و رسم‌دار لیگ‌برتر است که اگر این‌طور باشد یعنی برانکو برخلاف گفته‌اش که قصد دارد اکثر بازیکنان پرسپولیس را حفظ کند، می‌خواهد عمل کند.

 

حتی اگر لیست 25 نفره یک تیم را بخواهیم براساس گفته‌ این بازیکنان حساب کنیم پرسپولیس باید فصل بعد با 40 بازیکن وارد مسابقات شود!

 

برای روشن شدن این بازارگرمی‌ها، اظهارات رضا چلنگر مترجم سرمربی پرسپولیس قابل توجه است.

 

* برانکو برای فصل بعد با بازیکنی صحبت کرده؟

- این مسایل در فصل نقل و انتقالات همیشه مطرح است. برانکو تمام ذهن و حواسش روی دیدار برابر الهلال است و با هیچ بازیکنی صحبت نکرده.

 

* لیستی هم به باشگاه در این زمینه نداده؟

- هرگز، واقعا هیچ لیستی به باشگاه نداده. شما از قول من به صراحت بنویسید برانکو نه لیست خروجی و نه ورودی به باشگاه نداده است. شما بهتر از هر کسی می‌دانید تکلیف باشگاه هنوز مشخص نیست بعد چطور می‌خواهد لیست بدهد.

 

* اما برانکو شروع کار فصل آینده را از 30 خرداد اعلام کرده.

- بله، این کار را کرده و به باشگاه گفته اگر قصد دارید برای فصل آینده کار را آغاز کنیم باید از 30 خرداد استارت بزنیم. برانکو فقط تاریخ داده و گفته دو هفته در اروپا و 10 روز در چهار باغ کردان اردو داشته باشیم اما هیچ چیز مشخص نیست و حتی اردوی اروپا هم روی هواست چون از آینده خبری نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها