کد خبر: ۳۱۷۴۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مهاجم شمالی پرسپولیس گفت: «اگر به من فرصت می‌رسید الان آقای گل لیگ بودم اما متاسفانه آقای درخشان برعکس علی دایی به من اعتماد نکرد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد عباس زاده می‌گوید بدترین سال فوتبالی‌اش را سپری کرده. او در این راه حمید درخشان را مقصر می‌داند. عباس‌زاده دوست دارد در پرسپولیس بماند ولی اگر برانکو او را نخواهد به دو پیشنهاد دیگرش فکر می‌کند.

 

اظهارات عباس زاده را در ادامه می خوانید:

 

* بازی با الهلال را هم که بردید اما باز هم به تو بازی نرسید.

- خدا را شکر بچه‌ها تا این‌جای کار غیرت از خودشان نشان دادند و در سخت‌ترین شرایط بزرگ‌ترین کار را انجام دادند. مهم بازی کردن من نبود، مهم بردن الهلال بود که خدا را شکر بردیم ما هرچه در لیگ بد بودیم ولی در آسیا خیلی خوب کار کردیم. گروه ما به جرات سخت‌ترین گروه در آسیا بود قهرمانان سه کشور در گروه ما بودند که هرکدام مدعی قهرمانی آسیا بودند و شما دیدید که ما با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کردیم.

 

* پیروزی با یک گل زیاد مطمئن نیست، نظرت چیست؟

- مهم‌ترین چیز این بود که این برد خیلی چسبید واقعا به این پیروزی محتاج بودیم اما قبول دارم که کار سختی در عربستان خواهیم داشت چون یک گل حاشیه امنیت خوبی ندارد ولی مهم‌تر این بود که گل نخوردیم و این مساله در بازی برگشت خیلی به ما کمک می‌کند.

 

* هواداران باز هم سنگ‌تمام گذاشتند.

- واقعا همین‌طور است. ما همیشه شرمنده این هواداران بودیم. واقعا برای ما سنگ‌تمام گذاشتند و باید بگویم حضور 100 هزار نفری آنها باعث شد که از ما بترسند و در نهایت این حضور روی بازی آنها تاثیر منفی گذاشت و دیدید که در دقایق آخر بالاخره اشتباه کردند.

 

* اما پرسپولیس خودش خوب نبود.

- مهم‌ترین فاکتوری که خوب نبودیم خستگی بود. خستگی بیش از اندازه بچه‌ها را اذیت کرد. مطمئنا در عربستان بهتر بازی خواهیم کرد و دو برابر همیشه در آنجا می‌دویم تا هم از گل زده در تهران حفاظت کنیم و هم صعود قطعی شود.

 

* بعد از آمدن برانکو کمتر به تو بازی رسیده است.

- روزی که برانکو به ایران آمد و اولین بازی را دید ترکیبی بود که برنده شد و من در آن حضور نداشتم به همین دلیل او در بازی‌های بعدی هم از همان ترکیب استفاده کرد و متاسفانه من از ترکیب دور شدم و این هم از بدشانسی‌ من بود.

 

* پس معتقدی اگر به تو بازی می‌رسید خودت را نشان می‌دادی؟

- واقعا همین‌طور است. من امسال با ناملایمتی‌های زیادی مواجه شدم. اگر به من فرصت می‌رسید الان آقای گل لیگ بودم متاسفانه آقای درخشان برعکس علی دایی به من اعتماد نکرد. من در زمان علی دایی پدیده لیگ شدم ولی امسال به دلیل بازی نکردن سال بدی را پشت‌سر گذاشتم. البته در این بین شکایت نساجی هم از من باعث شد به لحاظ روحی و روانی نیز به هم بریزم تا یکی از بدترین سال‌هایم شود.

 

* در پرسپولیس می‌مانی یا نه؟

- در خصوص ماندن اول از همه برانکو باید من را بخواهد. من خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما به غیر از پرسپولیس دو پیشنهاد دارم و من هنوز جواب ندادم چون منتظر پرسپولیس هستم که ببینم من را می‌خواهد یا نه. ولی این را می‌گویم که پرسپولیس را خیلی دوست دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها