أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۴۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا گفت: فغانی نباید قربانی شود چرا که او شانس حضور در جام جهانی را دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، جواد نکونام با اشاره به هجمه‌های اخیری که علیه علیرضا فغانی ایجاد شده است، اظهار داشت: بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را دیدم و به اعتقاد من داوری این دیدار هیچ مشکلی نداشت.

وی افزود: جالب بود که حتی کسی به فغانی اعتراضی نکرد. من کل صحنه‌های این دیدار را مشاهده کردم و همه چیز عادی بود. من کارشناس داوری نیستم اما متوجه شرایط داوری هستم و با این تجربه می‌دانم چه اتفاقی در یک دیدار رخ داده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: کسی که در آن 8 دقیقه اعلام کرده بازی سپاهان و سایپا 2 بر 2 مساوی است مقصر این اشتباهات است. فغانی جزو افتخارات ایران بوده و کاندیدای حضور در جام جهانی 2018 فوتبال است. باید به فغانی کمک کنیم تا به ناحق سر او بریده نشود و شانس ایران برای داشتن یک نماینده داوری در جام جهانی کم نشود.

نکونام ادامه داد: باید مردم تبریز هرچه زودتر به حق خود برسند، اینکه واقعیت مشخص شود که چه کسی اشتباه کرده ضروری است اما در این بین داور برجسته کشورمان نباید قربانی شود.

وی در خصوص دیدارهای اوساسونا به تسنیم گفت: امشب دیدار حساسی داریم و در دو بازی آینده نیز باید با رقبای خوبی مصاف دهیم. تنها برای بقا می‌جنگیم و شرایط‌مان نیز خوب است. امیدوارم نتایج خوبی را به همراه اوساسونا کسب کنیم تا در لیگ بمانیم و این فصل کابوس‌وار تمام شود.

هافبک اوساسونا در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تکلیف حضورت در تیم ملی مشخص خواهد شد، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و بعد از آخرین بازی اوساسونا در لیگ اسپانیا به ایران باز خواهم گشت تا همه چیز مشخص شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها