يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۴۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال قهرمانی تیم سپاهان در چهاردهمین دوره لیگ برتر را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جوزف سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیام ارسالی خود به تیم فوتبال سپاهان در راستای قهرمانی چهاردهمین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران نوشت:

 

کسب عنوان قهرمانی در سطح فوتبال ملی فرصت فوق العاده‌ای است که عملکرد خوب تیم را به همگان نشان داد و در همین راستا تبریک صمیمانه من را از سوی تمام خانواده فوتبال به تیم سپاهان در راستای عملکرد خوبش پذیرا باشید.

 

می‌دانم که در پس این موفقیت باورها و تلاش های تمام دست اندرکاران مجموعه است. این پیروزی حاکی از یک روحیه تیمی حقیقی است و تجمید و ستایش سزاوار افرادی چون بازیکنان، مربیان، اعضای کادر فنی، پزشک و علی الخصوص هواداران وفادار سپاهان است.

 

فوتبال ثابت کرده که بیش از هر زمان دیگر از مرزهای سنتی فراتر رفته و عاملی برای توسعه محسوب می‌شود. همچنین باعث اقتدار هر چه بیشتر بازیکنان در سطوح مختلف در راستای توسعه توانایی های فردی، درک تاکتیکی و پویایی شخصی و در نهایت تقویت روحیه تیمی نیز می شود. در حقیقت فوتبال مدرسه‌ای است برای زندگی و من به همه و به خصوص جوانان امروز اعلام می‌کنم که بازی فوتبال به صورت دوجانبه هم از لحاظ اجتماعی و هم فردی منفعت زیادی خواهد داشت.

 

در پایان به تیم سپاهان تأکید می‌کنم که همچنان به این روند ادامه داده و پیشرو این راه موفقیت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها