أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۴۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: کار سختی در عربستان خواهیم داشت اما با ارائه یک فوتبال باکیفیت می‌توانیم از این مرحله هم صعود کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، احمد نوراللهی درخصوص بازی پرسپولیس در بازی برگشت در ریاض مقابل حریف عربستانی این تیم گفت: خوشبختانه ما در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم و موفق شدیم الهلال را که سال گذشته به فینال آسیا رفته بود شکست دهیم، اما همه می‌دانند الهلال از نظر سیستم و بازیکن چقدر تیم با کیفیتی است و ما توانستیم با حمایت هواداران، تدابیر کادر فنی و همچنین تلاش بازیکنان از سد این تیم بگذریم و امیدوار هستم که در بازی برگشت هم بتوانیم مقابل الهلال موفق باشیم و به مرحله بعد برویم.

وی درباره دیدار پرسپولیس در عربستان در روز سه‌شنبه تصریح کرد: قطعا بازی ما در عربستان بسیار سخت خواهد بود، چراکه این تیم در زمین خودش بازی می‌کند و مسئله دیگر این است که مصدومان الهلال همگی به این بازی خواهند رسید، اما باید با انجام یک فوتبال با کیفیت به مصاف الهلال برویم تا بتوانیم به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنیم.

نوراللهی در پاسخ به این سؤال که چقدر به صعود پرسپولیس از این مرحله امیدوار است،‌ افزود: ما همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا با دست پُر از عربستان برگردیم و قطعاً دعای خیر مردم هم پشت ما هست تا بتوانیم یک موفقت دیگر رقم بزنیم.

وی در باره مصدومیتش هم افزود: از همان ابتدای فصل کپسول مفصلی کتفم پاره شد و درد زیادی داشتم، اما به خاطر عرق و تعصبم به پیراهن پرسپولیس و اینکه همیشه آرزو داشتم این لباس را بر تن کنم با درد کار را ادامه دادم اما انشاءالله بعد از صعود در عربستان من هم مصدومیتم را عمل خواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها