أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۴۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال استقلال در حالی امروز تولد خود را در حضور خبرنگاران جشن گرفت که مهاجم پرسپولیس هم او را در این مراسم همراهی می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مدیران شرکت مدیران خودرو در انتخابی با مشارکت هواداران دو تیم، میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی را به عنوان برترین‌های این فصل استقلال و پرسپولیس معرفی کردند.

 

همچنين در يک اقدام غافلگيرکننده شرکت مديران خودرو با توجه به همزماني جشن تولد فخرالديني با اين مراسم يک کيک تولد تهيه کرده و جشن تولد کوچکي براي مدافع کرماني استقلال برگزار کردند که طارمي با ماليدن خامه هاي کيک بر روي صورت فخرالديني فضاي مراسم را تغيير داد.

 

در پايان اين مراسم شرکت مديران خودرو طي مراسمي با حضور نماينده هاي رسانه هاي گروهي کليد و سند دو اتومبيل قرمز و آبي را به ميلاد فخرالديني و مهدي طارمي اهدا کرد.

 

در پايان هر دو بازيکن سوار بر اتومبيل هاي خود شده و از داخل دفتر شرکت مديران خودرو به منزل بازگشتند.

 

نکته جالب توجه اينکه اتومبيل طارمي با پلاک ايران 48 و در استان بوشهر پلاک شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها