يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۴۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در نسل کشی ملت مظلوم یمن و بی اعتنایی مجامع مدعی حقوق بشر و رسانه‌های سلطه، حقوق یک روز کاری خود را برای امداد رسانی به کودکان این کشور اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، بیانیه خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (ص): مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ هر کس فریاد کمک خواهى کسى را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.

این روزها رژیم آل سعود برای جبران ناکامی‌ها و شکست های سیاسی خود در منطقه و پنهان کردن قدرت طلبی شاهزاده‌های وهابی، سرزمین یمن را از زمین و هوا به آتش کشیده است.

ر‍‍ژیم کودک کش سعودی با ممانعت از امداد رسانی نهادهای بین‌المللی در واقع نسل کشی ملت مظلوم یمن را دنبال می کند، اقدامی که تا پیش از این تنها و تنها رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین مرتکب شده بود.

جای تاسف دارد که اقدامات رژیم آل سعود با سانسور گسترده رسانه های مدعی اطلاع رسانی آزاد اخبار مواجه شده و تحلیل گران این شبکه های مدعی آزادی درباره نسل کشی و کودک کشی در یمن سکوت کرده‌اند.

ما خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت بنا بر وظیفه انسانی و اسلامی خود، ضمن ابراز همدردی با مردم مسلمان یمن و ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم سعودی، حقوق یک روز خود را در جهت امداد رسانی توسط هلال احمر برای کمک به کودکان یمن اختصاص می دهیم و در پایان از مجامع بین الملل خواستار رسیدگی به این فاجعه انسانی و نسل کشی آل سعود در یمن هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها