يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۴۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با دو بازیکن سابق این تیم وارد مذاکره شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اسپورت تی وی، علی فتح الله زاده مذاکراتی را با سید مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان برای بازگشت به استقلال داشته است.

  در حالی که او در حال حاضر سمتی در باشگاه استقلال ندارد با این دو بازیکن برای بازگشت به استقلال صحبت کرده که این اتفاقات حکایت از این دارد که احتمالا مدیر عامل فصل بعد استقلال خود فتح الله زاده است یا این که احیانا او از سوی خریدار احتمالی استقلال واسطه شده تا این دو بازیکن را به استقلال برگرداند.

  به هر حال شنیده می شود این دو بازیکن سابق استقلال تمایل خود را هم برای بازگشت به جمع آبی ها اعلام کرده اند اما شرط شان این است که قلعه نویی در استقلال نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها