أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۴۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بازیکنان خارجی پرسپولیس در تاریخ ۳۰ می ایران را به مقصد کشورهای خود ترک خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بازیکنان خارجی پرسپولیس روز شنبه 9 خردادماه ایران را به مقصد کشورشان ترک خواهند کرد. این در حالی است آنها بخش زیادی از قرارداد خود را از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستند.

 

مایکل اومانیا، فرناندو گابریل و ژوزه تادئو 3 بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که ماندن آنها در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در این بین مایکل اومانیا و تادئو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند اما تنها در صورت رضایت طرفین قرارداد فصل آینده‌شان قابل اجراست.

 

اومانیا بخش زیادی از قرارداد خود را طلبکار است و با توجه به اینکه این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال این بازیکن عمل نکرده او می‌تواند قرارداد سال دوم خود را به صورت یک طرفه فسخ کند.

 

البته بحث تادئو کاملا متفاوت است و او از لحاظ فنی نتوانسته انتظارات مربیان پرسپولیس را برآورده کند و طبیعی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایلی برای حفظ او نداشته باشند. هر چند باید مطالبات او را تا پایان این فصل پرداخت کنند.

 

قرارداد گابریل برزیلی هم با باشگاه پرسپولیس بعد از بازی برگشت این تیم مقابل الهلال به اتمام می‌رسد و او آزاد است تیم آینده خود را انتخاب کند.

 

این بازیکن به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده تنها در صورت تسویه حساب بابت قرارداد 6 ماه‌اش با این باشگاه، حاضر به تمدید قرارداد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها