يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۴۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بازیکنانی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار دارند را از هم اکنون می توان مشخص دانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیسی‌ها رفته رفته باید آماده یک خانه تکانی اساسی باشند. همه چیز در مورد بازیکنان لیست مازاد پرسپولیس به زودی و بعد از بازی هفته آخر این تیم مقابل الهلال مشخص خواهد شد، اما از همین حالا هم می‌شود در این مورد حدس‌هایی زد.

 

جدا از کسانی مثل مبین میردورقی، مهدی جعفرپور و جونیور تادئو که رفتن‌شان کاملا مسلم است، به نظر می‌رسد مهدی دغاغله هم جایی در معادلات آینده این تیم نداشته باشد.

 

آقای گل نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم در ابتدای پیوستنش به پرسپولیس دچار یک مصدومیت شدید شد و بعد از آن نتوانست خودش را احیا کند.

 

وقتی حتی در بازی تشریفاتی برابر گسترش فولاد هم برانکو ایوانکوویچ بین دو نیمه او را بیرون کشید، دیگر مشخص شد که نباید روی ماندن او در این تیم حساب کرد.

 

همچنین محمد عباس‌زاده هم جزو رفتنی‌هاست؛ بازیکنی که در حاشیه‌های مختلف غرق شد و هیچ‌یک از سه سرمربی امسال پرسپولیس به او اعتماد نکردند.

 

تکلیف پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده هم روشن است و بعید است آنها در جمع سرخ‌ها بمانند. به این ترتیب پرسپولیس به احتمال فراوان در طول فصل نقل‌وانتقالات تحرک زیادی برای جذب مهاجم و وینگر خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها