يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۵۰۱
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: کاش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی دربی ۸۰ را بعد از مسابقه با الهلال عربستان اعلام می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: حسین قدوسی در واکنش به اعلام رأی محرومیت بازیکنان پرسپولیس  در دربی 80 اظهار داشت: من وارد ماهیت حکم نمی‌شوم و اینکه این رأی صادر شده برای بازیکنان پرسپولیس و استقلال تا چه حد منصفانه است و اصلاً هم به این مسئله هم کاری ندارم که سوشا مکانی شروع کننده این جنجال در دربی 80 نبود و حنیف عمران‌زاده دعوا را شروع کرد.

وی افزود: فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس و الغرافه مقابل 96 هزار تماشاگر پرسپولیس عدد 4 جعلی را نشان داد و میلاد میداودی هم در بازی پرسپولیس و سایپا همین عدد 4 جعلی را به هواداران پرسپولیس نشان داد اما برخوردی با هیچ‌کدام صورت نگرفت.

قدوسی تصریح کرد: اکنون فقط امیدوار بودیم که رأی کمیته انضباطی بعد از بازی با الهلال عربستان اعلام می‌شد و در آستانه بازی مهم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رأی دربی 80 اعلام نمی‌شد. آن هم در حالی که باشگاه الهلال عربستان حتی از فرودگاه تهران برای پرسپولیس کارشکنی را شروع کرده و جنگ رسانه‌ای و روانی را از روزهای قبل آغاز کرده است بهتر بود که در این شرایط رأی اعلام نمی‌شد اکنون بازیکنان پرسپولیس از ساعت 3 بعدازظهر در فرودگاه امام هستند تا به ریاض پرواز کنند اما هنوز اجازه پرواز پیدا نکرده‌اند در چنین شرایطی برانکو در حال صحبت کردن با نورمحمدی، عالیشاه و سوشا مکانی است تا آنها را دوباره به شرایط مسابقه با الهلال برگردانند و تمرکز آنها حفظ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها