أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۵۰۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
حضور پرسپولیسی‌ها در فرودگاه امام خمینی و برخورد آنها با بازیگر سینما و تلویزیون باعث به وجود آمدن صحنه‌های جذابی در فرودگاه امام خمینی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حالی که قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 15 امروز تهران را به مقصد ریاض ترک کند تا برای بازی مقابل الهلال عربستان آماده شود اما به دلیل کارشکنی مسئولان سعودی این پرواز با چند ساعت تاخیر انجام شد.

بازیکنان پرسپولیس به همین منظور پس از صرف ناهار در هتل المپیک باقی ماندند و در ساعت 17 وارد فرودگاه امام خمینی شدند.

بازیکنان پرسپولیس در زمان حضور در فرودگاه مورد استقبال سایر مسافران قرار گرفتند و بازار عکس یادگاری و سلفی گرفتن داغ بود.

همچنین سعید امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که عازم خارج از کشور بود در برخورد با پرسپولیسی‌ها برخورد گرمی با آنها داشت. امیرسلیمانی که خودش را یک هنرمند پرسپولیس معرفی می‌کرد به یادآوری خاطراتی از دربی‌هایی که پرسپولیسی‌ها به برتری رسیده‌اند پرداخت.

همچنین مسعود همامی دروازه‌بان دوم پرسپولیس به دلیل برخی مسائل ممنوع الخروج شد و نتوانست سرخ‌پوشان را همراهی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها