يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۶۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
آنچه می بینید گریم چهره هایی است که برای فیلم سینمایی «رستاخیز» به دستان میرمحسن موسوی طراحی شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، «رستاخیز» عنوان آخرین اثر سینمایی احمدرضا درویش است. فیلمی که برای اولین بار در ایام سی و دومین جشنواره فیلم فجر و در سالن برج میلاد به نمایش درآمد. بازخورد حاصل از این نمایش در فضای رسانه ها، حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. حاشیه هایی که مانع از اکران این فیلم شد. اما در جلسه 28 اردیبهشت ماه شورای صنفی نمایش، قرارداد نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در گروه آزادی برای اکران عید فطر ثبت شد.
یکی از مهم ترین حاشیه هایی که در مورد این فیلم به وجود آمد واکنش جامعه مداحان نسبت به نشان دادن تصویر حضرت ابوالفضل العباس و فرزندان امام حسین (ع) در این فیلم بود. تا پیش از ساخت فیلم «رستاخیز» چهره هیچ کدام از ائمه معصوم علیهما السلام در قاب تلویزیون و سینما تصویر نشده است.
میرمحسن موسوی مدنی طراح چهره پردازی فیلم رستاخیز است. او برای این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین  بهترین چهره پردازی را دریافت کند.
آنچه می بینید گریم چهره های سینما و تلویزیون است که برای فیلم عاشورایی «رستاخیز» به دست میرمحسن موسوی طراحی شده اند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
للل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
۳
۶
نباید چهره حضرت عباس و حضرت سجاد را نشان دهند
پاسخ
rrr
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
۰
۱
مهتاب کرامتی رو کنیز کردن ، یعنی واقعاً براووووووووووو
دیگه چی بگم!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها