يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۶۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بهترین پاسخ به کارشکنی عربستانی‌ها و معطلی بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه ریاض را می‌توان در زمین مسابقه با تیم الهلال داد.
جام نیوز، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ورود به فرودگاه ریاض، بیش از دو ساعت و نیم معطل صدور روادید شدند تا این مسئله صدای همه بازیکنان و اعضای کادر فنی را در بیاورد.

 

این در حالی است که کاروان سرخپوشان پنج ساعت هم در فرودگاه امام خمینی معطل شده بود و به خاطر عدم صدور مجوز پرواز از عربستان، پرواز از تهران هم تاخیر زیادی داشت.

 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر،برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در بدو ورود به فرودگاه ریاض از این اتفاقات ناراحت و نگران خستگی بازیکنانش بود. با این حال وی بعد از گذشت یکساعت، تاکید داشت که این مسائل نمی تواند روحیه بازیکنان را به هم بریزد.

 

وی ابتدا به شوخی در این خصوص گفت: «نگران نباشید. ما 48 ساعت دیگر بازی داریم.»

 

برانکو در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه بازی روز سه شنبه با الهلال عربستان، تاکید کرد: «بهترین پاسخ به این اقدامات را می توان در زمین بازی داد.»

 

گفتنی است دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰ روز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد. دیدار رفت را پرسپولیس با یک گل به سود خود به پایان برده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها