امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۷۶۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 ، رییس سازمان صدا و سیما مهمترین مشکل این رسانه را نگاه فرهنگی دانست و گفت: باید نگاه فرهنگی در صدا و سیما وجود داشته باشد و ما تلاش می کنیم که این اتفاق بیفتد.

به گزارش ایرنا، محمد سرافراز روز یکشنبه در حاشیه رونمایی از طرح ۲۴ ساعته شدن سیمای آذری شبکه سحر در پاسخ به پرسش خبرنگاران که چرا پس از انتصاب برای نخستین بار است که در جمع رسانه ها حاضر شده ، گفت : من خود خبرنگار هستم و باید از بقیه سوال کنم.

وی با بیان این که رییس رادیو و تلویزیون نباید مدام خود را مثل دیگر مسئولان دولتی بداند و مصاحبه کند : من هم مثل همه شما خبرنگار هستم و هر زمان که لازم باشد به پرسش های خبرنگاران پاسخ می دهم و همکاری می کنم.

سرافراز ادامه داد: شبکه سحر در حال حاضر به چندین شبکه تلویزیونی تبدیل شده است. که شامل ۶ زبان زنده دنیا و دو کانال ۲۴ ساعته است و عمدتا کشورهای همسایه از این شبکه بهره مند هستند.

وی با بیان این که امروز که سیمای آذری به طور ۲۴ ساعته راه اندازی شد، امیدواریم که پلی به عنوان ارتباط فرهنگی دو ملت ایران و آذربایجان باشد و در آینده نزدیک شاهد همکاری های گسترده تری باشیم، گفت: در صورتی که اطلاع رسانی درست و صحیح انجام شود و شبکه سحر در زمینه فرهنگی به وظایف خود به درستی عمل کند، ما راه را درست رفته ایم.

سرافراز تاکید کرد: ما همکاری های مختلفی در شبکه سحر با سایر کشورها داریم و روی کاغذ امضاء کرده ایم و با کشورهای متعددی همکاری داریم که باید شکل عملی به خود بگیرد. امیدوارم این اتفاق در این دوره صدا و سیما رخ بدهد، ضمن اینکه ما با کشورهایی که با ما همسو هستند همکاری داریم.

رییس سازمان صدا و سیما در ادامه درباره اینکه با کمبود بودجه سازمان صدا و سیما چه خواهید کرد؟ گفت: هنر مدیریت این است که پول به ما نمی دهند، ولی ما سعی می کنیم کارمان را انجام دهیم.

سرافراز درباره حمایت تلویزیون از تیزرهای تبلیغاتی فیلم های سینمایی هم گفت: شاید اگر به لحاظ عددی اعلام شود که چه مقدار تیزر رایگان در حال پخش است، این میزان روشن می شود، ضمن اینکه حمایت های صداوسیما در تبلیغات نیز خیلی گسترده است.

وی ادامه داد : در این زمینه ضوابط و شورایی وجود دارد که آن شورا ممکن است تشخیص دهد تعدادی از این فیلم ها را مورد حمایت قرار ندهد.

سرافراز همچنین در پاسخ به سئوالی درباره اینکه می گویند، سرافراز فیتیله انتقاد به دولت را پایین کشیده است؟ گفت: ما نه فیتیله را بالا کشیدیم نه پایین، یک وظیفه ای در قبال دولت داریم که اطلاع رسانی است و انجام می شود و دیدگاه های دولت را به عنوان عضو اصلی حکومت منتقل کنیم و در مقابل در جایی هم که مردم نسبت به دستگاه های دولتی انتقاد دارند ، حرف هایشان را منعکس کنیم.

سرافراز در باره مهم ترین اقدامات چند ماهه سازمان صداوسیما به خبرنگاران گفت: مجموعه ای از اتفاقات که از جهت ساختار تشکیلات و محتوایی در داخل سازمان وجود دارد نیاز به بررسی دارد که باید بنشینیم و به طور مفصل راجع به آنها صحبت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها