کد خبر: ۳۱۷۶۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی ها ممنوع است و رانندگان تاکسی حق ندارند به هیچ عنوان کرایه اضافه از شهروندان دریافت کنند.
به گزارش پایگاه 598 ، ابولفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در  گفت و گو با راه دانا در خصوص احتمال افزایش قیمت تاکسی ها با توجه به تک نرخی شدن قیمت بنزین اظهار داشت: تاکسی ها به همان روال سابق سهیمه بنزین دریافت می کنند و هیچ تغییری هم در میزان سهمیه دریافتی آنها صورت نگرفته است.

 

وی در ادامه افزود: هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی ها ممنوع است و رانندگان تاکسی حق ندارند به هیچ عنوان کرایه اضافه از شهروندان دریافت کنند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: ما امسال نسبت به سال های گذشته در خصوص افزایش تاکسی و اتوبوس قیمت مناسبی را در نظر گرفته ایم و باتوجه به تورم سالیانه و همچنین افزایش حقوق کارمندان که ۱۴ درصد بود ماهم باید کرایه تاکسی ها را بالا می بردیم که فکر می کنم منصافانه بود.

 

قناعتی در پابان تاکید کرد: شهروندان اگر هرگونه افزایش کرایه از تاکسی ها مشاهده کردند می توانند رانندگان متخلف را به ارگانهای مربوطه معرفی کنند تا با آنها برخورد قاطع صورت بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
آقایون خجالت نکشین و برای نفس کشیدن هم از مردم درخواست پول کنید.
پاسخ
عزیزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
بابا یکی این عضو شورا را توجیه کنه، سهمیه تاکسی پر!!!!!
ببخشید تاکسیدار به هیچ رانتی دسترسی نداره تا ۵/۲میلیارد برداره!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها