أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۶۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
وزیر کشور خبر داد؛
وزیر کشور گفت: 43 نفر از پرسنل ناجا در حوادث ورزشگاه تبریز زخمی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز دوشنبه در هفتادوسومین جلسه شورای اجتماعی کشور به اتفاقات بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و افزود: 100 هزار جمعیت در خیابان‌های تبریز بود.

به هر حال کنترل این جمعیت کار دشواری بود اما در این زمینه نیز نیروی انتظامی خویشتنداری کرد و جا دارد از مردم خوب تبریز قدردانی کنیم که به دولت و مسئولان امنیتی استان اعتماد کردند تا فضا متشنج نشود. به هر حال حدود 42 و 43 نفر از نیروی انتظامی در اثر این حادثه زخمی شدند و آنها می‌توانستند از گاز اشک‌آور استفاده کنند و یا تیراندازی کنند اما هیچ‌کدام از این موارد رخ نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها