يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۶۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
دیدار الهلال عربستان و پرسپولیس از سری مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسیا را داوران ازبکی قضاوت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598، دیدار الهلال عربستان و پرسپولیس از سری مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسیا را داوران ازبکی قضاوت خواهند کرد.

کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای اسامی داوران قضاوت کننده دیدار الهلال عربستان و پرسپولیس که فردا ساعت 22:35 به وقت تهران در ریاض برگزار می‌شود را اعلام کرد.

اسامی داوران اعلام شده به شرح زیر است:

داور وسط: والنتین کوالنکو (ازبکستان)
کمک داور اول: سعید کاسیموف مامور (ازبکستان)
کمک داور دوم: حسن الدین شادمانوف (ازبکستان)
داور چهارم: تیمور فیض العین (قرقیزستان)

همچنین مازن رامادان از لبنان به عنوان ناظر برگزاری بازی و احمد یعقوب محمد جمعه از امارات به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.
 
ضمن اینکه پس از پایان دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2015 در روزهای 5 و 6 خرداد 94، اسامی تیم های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها