يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۶۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
معاون نخست‌وزیر عراق تأکید کرد بغداد از خطر داعش دور است و بازگشت آوارگان به تأمین امنیت مناطق آزادشده بستگی دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم به نقل از المسله و المدی پرس خبر داد، بهاء الاعرجی معاون نخست وزیر عراق تأکید کرد هیچ خطری از سوی داعش، بغداد را تهدید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه، هیچ طرحی برای تغییر بافت جمعیتی در استان صلاح الدین وجود ندارد، خاطرنشان کرد بازگشت آوارگان به تأمین امنیت مناطق آزادشده بستگی دارد.

الاعرجی که در یک کنفرانس مطبوعاتی در ساختمان فرماندهی عملیات سامراء در استان صلاح الدین سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت این که برخی سیاستمداران القا می‌کنند که خطر داعش، بغداد را تهدید می‌کند، صحت ندارد و نیروهای امنیتی آماده و بیدارند و هیچ خطری علیه بغداد وجود ندارد.

تنها راه آزادسازی الانبار از دیدگاه حیدر العبادی

حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تأکید کرد استان الانبار با همبستگی و تشریک مساعی همه عراقی‌ها آزاد خواهد شد و مژده‌های پیروزی برای رهایی همه عراقی‌ها از این باندهای جنایتکار خواهد رسید.

اظهارات حیدر العبادی در جریان دیدار هادی رزیج فرمانده پلیس الانبار با وی بیان شد، در این دیدار، العبادی و رزیج، طرحها و آمادگی‌ها برای آزادسازی استان الانبار از اشغال داعش و نقش پلیس محلی در این زمینه را بررسی کردند.

تأکید بر آمادگی نیروهای داوطلب مردمی برای نبرد الانبار

خبر دیگر این که، فالح الخزعلی سخنگوی رسمی گردان‌های سیدالشهداء(ع) از گروه‌های مقاومت مردمی بر آمادگی نیروهای داوطلب مردمی و گروه‌های مقاومت و دستگاه‌های امنیتی برای نبرد الانبار و پیروزی بر تروریست‌های تکفیری تأکید کرد و خواستار حمایت‌ها و پشتیبانی بیشتر دولت برای تضمین پیروزی با کمترین خسارت شد.

الخزعلی همچنین از نمایندگان استان‌هایی که در اشغال تروریست‌های داعش است، خواست از تعطیلات پارلمان استفاده و برای آزادسازی شهرهای‌شان از اشغال داعش به جبهه‌های نبرد عزیمت کنند و در عملیات آزادسازی آن مشارکت کنند تا وابستگی و تعلق خود به استان‌های‌شان و وفاداری به مردمی که به آنها رأی اعتماد دادند، ثابت کرده و به‌خاطر آنها بجنگند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها