يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۶۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ آرامش بازیکنان از خبرنگاران و همراهان خواست از سرخ‌پوشان دوری کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در هتل ماریوت مستقر شده‌اند و چندین افسر پلیس هم در بیرون هتل مسئولیت حفظ امنیت سرخ‌پوشان را بر عهده دارند.

*به علت کارشکنی سعودی‌ها و اینکه پرسپولیسی‌ها دیرتر به هتل محل استقرار خود رسیده بودند هنگام صبح برخی بازیکنان ترجیح دادند در اتاق خودشان صبحانه را صرف کنند. نکته قابل توجه این بود که برانکو و چلنگر جزء اولین نفراتی بودند که برای صرف صبحانه وارد رستوران هتل شدند.

*برانکو ایوانکوویچ دیدار دو تیم النصر و الهلال را مشاهده کرد تا نماینده عربستان یعنی الهلال را آنالیز کند.

*هوای ریاض امروز ابری و غبارآلود است و حالا باید دید شرایط آب و هوایی فردا چگونه خواهد شد.

*بازیکنان در اتاق خودشان مشغول استراحت هستند و محمود خوردبین و کریم باقری صحبت‌هایی را در لابی پیش از ناهار انجام دادند.

*محمدحسین نژادفلاح به همراه تعدادی از پرسپولیسی‌ها قبل از ظهر به مدینه رفتند تا پس از آن به مکه هم سفر کنند و خود را تا پیش از بازی فردا به ریاض برسانند.

*برانکو از همراهان تیم و خبرنگاران درخواست کرده که کمتر کنار بازیکنان باشند تا آنها آرامش خود را داشته باشند.

*قرار است نشست مطبوعاتی برانکو ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت محلی و کنفرانس مطبوعاتی سرمربی الهلال در ساعت 17 و 45 دقیقه برگزار شود. همچنین جلسه هماهنگی قرار است از ساعت 18 برگزار شود.

*قرار است پرسپولیسی‌ها بعد از نشست و پیش از شروع تمرین‌شان یک جلسه فنی برگزار کنند که در آن برانکو با اسلاید در خصوص الهلال صحبت خواهد کرد.

* برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله محمود خوردبین، کریم باقری و برخی از بازیکنان پرسپولیس پس از اینکه متوجه شدند ایرج جنگی، یکی از تدارکاتچی‌های سابق سرخ‌پوشان جان خود را از دست داده ابراز ناراحتی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها