يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۶۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا مهمترین بازی فصلمان را مقابل الهلال عربستان پش رو داریم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برانکو ایووانکوویچ در مورد دیدار فردا شب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت:  قبلا هم  گفتم مهمترین مسابقه فصلمان را پیش رو داریم. مقابل برترین تیم قاره آسیا به میدان می‌رویم. خوشبختانه در بازی رفت مقابل الهلال عربستان پیروز شدیم.


وی افزود: توانستیم نیمه اول دیدار مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا را به سود خود به پایان ببریم اما نیمه دوم این بازی باقی مانده است. مسابقه‌ای که در ریاض داریم بسیار سخت است.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران این تیم می‌توانند نسبت به صعود به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار باشند، گفت: همه امیدواریم و دوست داریم خوشبین باشیم. می‌توانم بگویم که ما فردا قلبمان را فدا می کنیم و تا آخرین قطره تمام تلاشمان را می‌کنیم و خدا هم پاداش تلاش‌مان را می‌دهد.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: ما با عشق زیاد به عربستان آمده‌ایم تا مقابل الهلال بازی کنیم به بازیکنانم اعتقاد دارم و به همین دلیل با خیالت راحت به مصاف نماینده عربستان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: ما برد خوبی در تهران بدست آوردیم و هم اکنون همه چیز به نفع ماست که فردا هم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در پایان راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص کارشکنی سعودی‌ها تصریح کرد: هیچ کس با هیچ کاری نمی‌تواند ما را عصبانی کند این رفتارها هم مهم نیست ما روز گذشته در تهران تمرین کردیم و امروز هم در عربستان استراحت خواهیم داشت این اتفاقات هیچ دلیلی برای توجیه باقی نمی گذارد و ما هرچه در توان داریم در میدان به نمایش خواهیم گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها