يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۷۱۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
ارتش یمن با پشتیبانی نیروهای مردمی چهار تانک عربستان را در پایگاهی در جنوب غرب این کشور منهدم کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ارتش یمن با پشتیبانی نیروهای کمیته مردمی بعد از حمله به یک پایگاه در شهر «جیزان» عربستان در جنوب غربی این کشور چهار تانک را منهدم کردند.  

تجاوز عربستان به خاک یمن از 25 مارس 2015 میلادی برابر با 6 فروردین سال جاری با حملهٔ هوایی ائتلافی از کشورهای منطقه به رهبری عربستان سعودی با نام عملیات «طوفان قاطعیت» آغاز شد  و از 2 اردیبهشت با نام عملیات «احیای امید» ادامه یافت.

عربستان سعودی این عملیات را برای بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی و متواری یمن و ضد انصارالله که «صنعا»، پایتخت یمن و بیشتر مناطق شمال این کشور را در اختیار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها