أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۷۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
مربی سابق پرسپولیس از احوال این روزهای برادرش گفت و عنوان کرد: «علی دایی برای ریاست فدراسیون برنامه‌ای ندارد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ٦، ٧ ماهی است هیچ ردی از سرمربی سابق سرخپوشان در فوتبال ایران وجود ندارد و خیلی‌ها این مسأله را از علی دایی بعید می‌دانند. او اما فعلا موضع سکوت در پیش گرفته و آینده نامشخصی دارد.

 

برای کسب اطلاع حال و روز آقای گل فوتبال دنیا حرف‌های محمد دایی، برادر ودستیار همیشگی‌اش می‌تواند چاره‌ساز باشد.

 

اظهارات محمد دایی را در ادامه می‌خوانید:

 

* خیلی‌ها دوست دارند بدانند علی دایی این روزها کجا است و چه کاری انجام می‌دهد؟

- من و علی این روزها استراحت می‌کنیم. برادرم به کارهای شخصی‌اش رسیدگی می‌کند چون به غیراز فوتبال مشغله‌های دیگری هم دارد که در این چند ماه سعی کرده، کمی به آنها سروسامان بدهد. البته به پایان فصل رسیدیم و به احتمال فراوان برای فصل آینده علی دایی بار دیگر هدایت یک تیم را برعهده می‌گیرد اما هنوز نامش مشخص نیست.

 

*‌ دراین‌باره شایعاتی پیرامون حضور دایی روی نیمکت سایپا و راه آهن هم به گوش می‌رسد. صحت دارد؟

- همانطور که گفتم فعلا چیزی معلوم نیست چون علی با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است. به‌هرحال پیشنهاد همیشه برای شخصی مثل دایی وجود دارد اما مذاکره با این باشگاه‌ها را من تأیید نمی‌کنم.

 

* بعد از جدایی از پرسپولیس، برادر شما هیچ اظهارنظر رسمی درباره فوتبال و به‌ویژه پرسپولیس نکرده است، چرا؟

- او معتقد است که بهترین کمک به فوتبال در این شرایط سکوت است. علی حتی در دوره حمید درخشان هم که با آن وضع جانشینش شد، هیچ وقت از پرسپولیس انتقاد نکرد چون همیشه حامی پرسپولیس بوده و این سکوت هم بزرگ بودنش را نشان می‌دهد. دقیقا تفاوت دایی با دیگر دوستان همین است که آنها دائما مصاحبه می‌کنند اما دایی سکوت را بهترین راه حمایت می‌داند.

 

*‌ اما وقتی پرسپولیس در لیگ برتر خوب نتیجه نمی‌گرفت،‌ خیلی‌ها این موضوع را به بد بسته شدن تیم ربط می‌دادند؟

- تیمی که ما ابتدای فصل بستیم،‌ با این‌که یکسری از بازیکنان مورد نظرمان جذب نشدند، تیم خوبی بود. با این حال دیگر الان نمی‌توان ناکامی پرسپولیس را به علی دایی ربط داد چون این تیم در نیم فصل ٩ بازیکن جدید جذب کرده و چهره تیم عوض شده است. آن تیمی که ما بستیم،‌ توانایی کسب سهمیه آسیا را داشت اما خیلی زود تصمیم به تغییر کادرفنی گرفتند. به‌هرحال مرور زمان همه چیز را مشخص می‌کند؛ دوستانی که ادعا داشتند پرسپولیس را درست می‌کنند با این تیم چه کار کردند؟ علی دایی توانسته ٢ جام برای پرسپولیس بیاورد که تنها جام‌های این تیم در سال‌های اخیر بوده است.

 

*‌ البته به نظر می‌رسد برادرتان با برانکو رابطه خوبی داشته باشد؟

- ما امیدواریم که پرسپولیس با برانکو موفق باشد. قطعا هیچ‌کس یادش نرفته که دایی و برانکو چه رابطه خوبی با هم دارند و شاید به‌زودی با هم دیدار کنند.

 

* برای کسی که عمرش در فوتبال بوده،‌ سخت نیست که این روزها را دور از این رشته می‌گذراند؟

- فوتبال پدیده‌ای است که یک فرد فوتبالی فقط یک هفته می‌تواند برای استراحت از آن دور باشد وگرنه این زمان بیشتر شود،‌ دوری از فوتبال آدم را عذاب می‌دهد. قطعا دل علی هم برای فوتبال تنگ شده و دوست دارد که خیلی زود به کنار زمین برگردد.

 

* صحبت‌هایی نیز درباره حضور علی دایی در انتخابات فدراسیون فوتبال شده که هیچ‌وقت آن‌را تکذیب نکرده است...

- من قاطعانه می‌گویم علی هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارد. شاید او به دلیل سابقه درخشانش بتواند در بخش مدیریتی فوتبال هم موفق باشد اما برادرم می‌خواهد در مستطیل سبز باشد چون عاشق فوتبال است. میزهای مدیریتی فعلا در ذهن علی نیستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها