أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۷۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
آقای هت تریک در تماس با یکی از نزدیکان به پرسپولیس اعلام کرده که آرزو دارد دوباره به جمع قرمزها برگردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیسی ها خاطرات بسیار خوبی از نیلسون و ایمون زاید دارند. گلر برزیلی بارها و بارها در دربی های تهران دروازه قرمزها را مقابل مهاجمان آبی پوش بسته نگه داشت و مهاجم ایرلندی هم در دربی معروف سال 90 در حالی که پرسپولیس 10 نفره شده بود 3 گل به استقلال زد و ...

 

زاید در تماس با یکی از نزدیکان به پرسپولیس اعلام کرده که آرزو دارد دوباره به جمع قرمزها برگردد. او حتی گفته توقع مالی بالایی هم ندارد و می خواهد دوباره حضور در ورزشگاه آزادی و بازی مقابل هزاران پرسپولیسی را تجربه کند.

 

از طرفی نیلسون هم که با تصمیم عجیب درخشان از پرسپولیس جدا شد هنوز سودای بازگشت به این تیم را در سر دارد و می خواهد حداقل برای یک فصل دیگر هم که شده در جمع قرمز ها بازی و حتی با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

 

حالا باید دید آیا این دو پرسپولیسی قدیمی به آرزوی خود می رسند و می توانند دوباره به تیم پرطرفدار تهران بپیوندند یا برانکو آنها را نمی خواهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها