کد خبر: ۳۱۷۷۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
دوست نزدیک به سرمربی استقلال گفت: «چون قلعه‌نویی نمی‌تواند در یک زمان در دو محل مختلف حضور داشته باشد چنین ادعایی کذب است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اخیرا خبری روی خروجی یکی از سایت‌ها آمد مبنی بر اینکه دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته فولاد با حضور در رستوران امیر قلعه‌نویی با سرمربی آبی‌پوشان ملاقات کرده و طرفین یک گفتگوی دوستانه طولانی مدت داشته‌اند.

 

راستش برایمان جای تعجب داشت که این ملاقات به چه دلیلی انجام شده و اصلا اسکوچیچ و قلعه‌نویی چه وجه مشترکی دارند که باید پیرامون آن به بحث و تبادل نظر بپردازند و برای دقایق طولانی گفتگو کنند. در ثانی اسکوچیچ هم اکنون در ایران نیست تا بخواهد چنین ملاقاتی صورت گرفته باشد.

 

امیر عرب دوست نزدیک قلعه‌نویی پیرامون این قضیه توضیح داد: «این ماجرا صحت ندارد چرا که زمانی که در این خبر ادعا شده اسکوچیچ و قلعه‌نویی همدیگر را ملاقات کرده‌اند، سرمربی استقلال با یکی از دوستانش بوده و همدیگر را در محل دیگری ملاقات کرده‌اند لذا چون قلعه‌نویی نمی‌تواند در یک زمان در دو محل مختلف حضور داشته باشد چنین ادعایی کذب است.»

 

گفتنی است تصویری که در خصوص این ملاقات منتشر شده است مربوط می شود به ملاقات این دو نفر در سال پیش و اخیرا هیچ ملاقاتی نداشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها