يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۷۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
صبح دیروز محمد احسانی از لوکیشن سریال «پایتخت4» واقع در شیرگاه مازندران دیدن کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صبح دیروز محمد احسانی مدیر شبکه یک به همراه رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال از لوکیشن سریال «پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در شیرگاه مازندران بازدید کردند.

 

بر طبق این گزارش تا کنون حدود سی درصد از کل کار پیش رفته و گروه تولید در مناطقی چون شیرگاه و زیرآب مشغول به کار هستند. همچنین فیلم نامه نیز در حال نگارش است و با پیش رفتن قصه ممکن است چند بازیگر جدید به گروه اضافه شوند و لوکیشن‌ها نیز تغییر کنند.

 

سریال «پایتخت» تا کنون سه فصل از آن در ایام نوروز به پخش شبکه یک سیما رسیده است و فصل چهارم آن قرار است در ماه رمضان پخش شود.

بازیگرانی چون: محسن تنابنده، علیرضا خمسه،ریما رامین فر، احمد مهرانفر،نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی اصل،ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و ... در سری جدید از این سریال مقابل دوربین رفته‌اند.

 

سایر عوامل سریال عبارتند از: سرپرست نویسندگان و بازیگردان: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: علیرضا نجف زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: فهیمه کمالی، تدوین خشایار موحدیان، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، عکاس:شهاب احمدلو، رضاامینیان و مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها