يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۸۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در محل این باشگاه حضور یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سرژیک تیموریان برادر آندرانیک تیموریان به همراه دوستانش امروز (سه‌‌شنبه) به باشگاه استقلال مراجعه کردند تا درباره طلب‌شان از این باشگاه با مسئولان استقلال صحبت کنند. تیموریان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در این زمینه گفت: دوستانم کار ساخت نیمکت‌های کمپ استقلال را برعهده گرفته بودند و امروز به باشگاه مراجعه کردیم تا درباره مطالبات خود صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه این نیمکت‌ها دو سال پیش در کمپ نصب شد، افزود: مشکل خاصی وجود ندارد. صحبت‌های خوبی با مسئولان استقلال داشتیم و مشکلات حل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها