أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۸۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازی‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب برگزار می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشورمانم ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه فهد شهر ریاض به مصاف الهلال می‌رود.

سرخپوشان در دیدار رفت توانستند در دقایق پایانی یک گل به الهلال عربستان بزنند و با پیروزی راهی عربستان شوند، البته برد با یک گل نمی‌تواند اندوخته مطمئنی برای پرسپولیس باشد و این تیم در ریاض کار سختی مقابل الهلال زخمی خواهد داشت.
به هر حال انگیزه سرخپوشان برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی و انتحاری بازی کردن الهلالی‌ها می‌تواند به نماینده فوتبال کشورمان کمک کند.

تیم پرسپولیس با حضور برانکو نحوه بازی‌اش تغییر کرده در حالی که پیش از این بازیکنان پرسپولیس از لحاظ بدنی‌ در دقایق پایانی مقابل حریفانشان کم می‌آوردند و بسیاری از بازی‌ها را بعد از این دقایق از دست می‌دادند اما حالا با تمام توانشان بازی می‌کنند و این موضوع را در دو بازی مهم قبلی خود نشان دادند.

پرسپولیس در دربی۸۰ مقابل رقیب سنتی‌اش یعنی استقلال، موفق به گلزنی پس از دقیقه ۶۰ شد و در دیدار رفت با الهلال هم این تیم در آخرین دقیقه بازی به گل رسید بنابراین این امیدواری وجود دارد که سرخ پوشان در بازی برگشت هم مقابل الهلال با تمام توانشان بازی کنند و با برد در این بازی راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شوند.

برانکو سرمربی پرسپولیسی هم بیان کرده که تمیش ترسی از الهلال ندارد و برای برد به ریاض می‌رود.

همچنین بازیکنان پرسپولیس بعد از دو بازی سنگین مقابل استقلال و الهلال ریکاوری مناسبی انجام دادند و آماده بازی با الهلال هستند.

عربستانی‌ها که در به راه انداختن جنگ روانی شهره هستند، این بار هم برای اینکه بتوانند روحیه سرخپوشان را برای بازی برگشت تضعیف کنند، جنگ روانی وحاشیه‌ای را از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران آغاز کردند، جایی که هواپیمای پرسپولیس را ۵ ساعت در فرودگاه نگه داشند و اجازه پرواز ندادند.

به هرحال الهلال برای ۵ ساعت تاخیر هواپیمای سرخپوشان هزینه‌های میلیاردی انجام دادند و امیدوارند با این رفتار ناجوانمردانه بتوانند برنده بازی برگشت شوند.

سرخپوشان با یک مساوی هم به جمع ۸ تیم بر‌تر آ‌سیا می‌پیوندند اما آ‌ن‌ها می‌دانند که کار سختی در ریاض دارند.

مسئولان الهلال عربستان باخت در بازی رفت را به گردان داور مسابقه انداختند و حتی به AFC هم شکایت کردند. بنابراین بازیکنان پرسپولیس باید هوشیار باشند که مرتکب خطا نشوند چرا که این احتمال وجود دارد که داور این بازی به نفع الهلال سوت بزند.

به هر حال باید دید سرخپوشان می‌توانند جشن صعودشان به مرحله بعد را در ریاض بگیرند یا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها