يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۹۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 ، فیلم سینمایی "من دیه گو مارادونا هستم" به کارگردانی بهرام توکلی به دلیل فروش کم و عدم استقبال مخاطبان از سرگروهی سینماهای تهران خارج شده.
 
غلامرضا فرجی(سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" اکران خود را کامل انجام داده؛ گفت: این فیلم از ۹ اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده و تا تاریخ ۶ خرداد ۹۴ روی پرده بود و در تمامِ این مدت؛ کفِ ۴ هفته اکران را در سینماهای سرگروه در دست داشته است. با این‌وجود نتوانست کفِ فروش تعیین شده برای سرگروهی را که در آن اکران بوده؛ حفظ کند. لذا شورا براساس آیین‌نامه عمل کرده و در پایانِ هفته چهارم؛ اکران فیلم را در سرگروه پایان داده است.
 
فرجی ادامه داد: زمانی که پخش‌کننده و توزیع‌کننده فیلم با یک سرگروه سینمایی قرارداد اکران دارند؛ میزان کفِ فروش، زمان و موقعیتِ اکران به وی اعلام می‌شود. کفِ فروش برای این فیلم در پردیس سینمایی زندگی؛ ۱۳ میلیون تومان بود که فیلم نتوانست این کف را رعایت کند.
 
فرجی ادامه داد: حتی اگر میزانِ فروشی که توسط تهیه‌کننده اعلام شده را مدنظر قرار دهیم؛ بازهم حدود ۴۰ درصد کمتر از کفِ فروشِ تعیین‌شده؛ فیلم فروخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها