أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۹۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 ، حاج رحیم احمدی روشن شامگاه یکشنبه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در شهرستان دورود برگزار شد اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی از جایگاه بزرگی و رفیعی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند و خانواده‌های شهدا و مردم ایران با داشتن چنین فرزندانی باید افتخار کنند.
 به گزارش لرستان خبر،  وی افزود: مردم ایران با دادن شهدای گران‌قدری که در طول انقلاب اسلامی برای اعتلای دین فدا کردند از امتحان الهی سربلند خارج شدند.
 
پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نظام اسلامی درزمینهٔ های مختلف سبب شدند که استکبار جهانی در مقابل مردم ایران سر خم کند و با ما سر یک میز مذاکره قرار گیرد.
 
 وی گفت: مقام معظم رهبری به‌کرات در سخنرانی‌های خود به عدم خوش‌بینی و دغدغه خود در مذاکرات هسته‌ای را اعلام کرده‌اند که نشان از شناخت دقیق رهبری از دشمنان اسلام و کشور دارد.
 
احمدی روشن عنوان کرد: در مذاکرات هسته‌ای نباید به دشمن خوش‌بین بود زیرا استکبار جهانی در سنوات گذشته اوج دشمنی‌های خود را با مردم ایران به اثبات رسانیده است.
 
وی با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان در قبال حراست از دستاوردهای هسته‌ای افزود: همه ما در مقابل دستاوردهای هسته‌ای مسئولیت داریم زیرا دانشمندان ما با مشقت‌های فراوان به دانش بومی دست پیداکرده‌اند و ما باید از این دستاوردها حراست کنیم.
 
برخی آرمانها را زیر پا گذاشته  و دنبال رابطه با کدخدا هستند
 
پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: شهدای هسته‌ای پایه‌های مستحکمی در دانش هسته‌ای ایجاد کرده‌اند و همه ما مسئولیت داریم از این دستاوردها صیانت کنیم.
 
وی افزود: طرف غربی در طول این سال‌ها و این ماه‌ها به‌خوبی اثبات کرده است که چقدر پلید است پس باید هوشیار باشیم و به این دشمن اعتماد نکنیم.
 
رحیم احمدی روشن با بیان اینکه خون شهدا باعث شد تا استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی سر فرود آورد، ادامه داد: به دنبال آن توان موشکی و نظامی و همچنین صنعت هسته‌ای برای ما یک آرمان است و در نقطه مقابل دست دراز کردن در مقابل دشمن یک ننگ بزرگ است که متاسفانه بعضی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که همه این آرمان‌ها را زیر پا بگذارند و دنبال برقراری ارتباط با کدخدا باشند.
 
احمدی روشن با بیان اینکه همه ما در مقابل صنعت هسته‌ای مسئولیت داریم، گفت: اگر می‌بینیم عده‌ای در مسیر اشتباه می‌روند و خون شهدا را زیر پا می‌گذارند تا پلی درست کنند، برای راضی نگه‌داشتن کدخدای ده، مسئولیت داریم و باید آن را بیان کنیم.
 
یادمان نرود جنگ تحمیلی را همین آمریکا به ما تحمیل کرد
 
پدر شهید احمدی روشن اظهار داشت: در این مذاکرات و توافق ژنو اجازه استفاده از دستگاه‌های مدرن را به کشور ما نداده‌اند و اگر صنعت هسته‌ای ما را قبول کرده‌اند، پس چرا استفاده از تکنولوژی را به ما نمی‌دهند.
 
رحیم احمدی روشن با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن امریکا و غرب اظهار داشت: غربی‌ها در مذاکرات الجزایر و سعدآباد به تعهدات خود عمل نکردند.
 
وی افزود: پس از شهادت شهدای هسته‌ای و شهید احمدی روشن هزاران دانشجو تقاضای تغیر رشته خود به فیزیک هسته‌ای را داشتند که این نشان از شعور و معرفت بالای این قشر جامع است.
 
پدر شهید احمدی روشن عنوان کرد: تقاضای این تعداد دانشجو برای تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای و ارسال طومارهای فراوان برای خانواده شهید احمدی روشن وظیفه ما را به‌عنوان خانواده این شهید سنگین‌تر کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه نمی‌شود به دشمنان اعتماد داشت، بیان کرد: ما در قرارداد الجزایر به دشمنانمان اعتماد کردیم ولی آنان به قراردادهای خودشان عمل نکردند.
 
وی بیان کرد: ما با یک دشمن خدعه کار، کج تاب، قدار و خیره‌سر مواجه هستیم که جنگ تحمیلی را همین آمریکا جنایتکار به ما تحمیل کرد.
 
نباید به کشوری که میگوید اگر توان داشت پیچ و مهره ای هسته ای را باز می کرد اعتماد کرد

احمدی روشن عنوان کرد: طرف‌های غربی در مذاکرات الجزایر و سعدآباد به تعهدات خود در مقابل کشورمان عمل نکردند و از نظر سابقه تاریخی طرف‌های مذاکره غیرقابل‌اعتماد هستند.
 
پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: کشورهای غربی بارها در مذاکرات گذشته تعهدات خود را زیر پا گذاشتند و مقام معظم رهبری و مردم ایران به غربی‌ها بی‌اعتماد هستند.
 
وی گفت: علی‌رغم اینکه مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و کشورهای غیر متعهد دانش هسته‌ای ایران را صلح‌آمیز اعلام کرده‌اند اما دشمنان ما در این زمینه کارشکنی می‌کنند.
 
پدر احمدی روشن تصریح کرد: شهدای هسته‌ای پایه‌های مستحکمی در دانش هسته‌ای ایجاد کرده‌اند و همه ما مسئولیت داریم از این دستاوردها صیانت کنیم.
 
وی اظهار داشت: ما نباید به دشمنی که گفته است اگر توان داشت پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کند اعتماد کنیم.
 
حمایت ما از مذاکره کنندگان تا زمانی است که از خط قرمزهای رهبری عبور نکنند
 
احمدی روشن عنوان کرد: دشمنان ما با اظهارات خود در خلال مذاکرات هسته‌ای خودشان را معرفی کرده‌اند و ما از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای حمایت می‌کنیم و این اعتماد و حمایت تا زمانی است که از خط قرمزهای که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده است عبور نکنند.
 
وی با اشاره به استقلال ایران عنوان کرد: ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب روی پای خود ایستاده‌اند و نیاز به دشمنان نداشته است و ما از شعب‌های ابی‌طالب زیادی گذشته‌ایم و نباید در مقابل دشمنان دست نیاز دراز کنیم.
 
احمدی روشن عقب‌نشینی هسته‌ای در برابر غرب را غیرقابل‌قبول دانست و عنوان کرد: اگر در مذاکرات هسته‌ای در مقابل دشمنان عقب‌نشینی کردیم در مقابل آیندگان باید پاسخگو باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها