کد خبر: ۳۱۷۹۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با همکاری مؤسسات فرهنگی و تشکل های دانشجویی کاروان روایت مقاومت با محوریت فردو و ارتفاعات این منطقه را برگزار می نماید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، اولین کاروان کویرنوردی و کوه پیمایی روایت مقاومت، محور فردو، با هدف حمایت از خطوط قرمز امام خامنه‌ای در مذاکرات هسته‌ای و با حضور فعالین فرهنگی و تمامی دغدغه مندان به روند نگران کننده و تحقیرآمیز مذاکرات هسته ای و با شعار "اجازه نمی‌دهیم" در پایان این هفته برگزار می‌شود. 
 
 
زیارت حرم کریمه‌ی اهل بیت علیهم السلام، حضور در مسجد مقدس جمکران، صعود به ارتفاعات یوسف و قرائت دعای عهد، توجیه ارتفاعات فردو، روایت‌ هسته‌ای بر ارتفاع فدات، و دیدار با علماء از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان است.
 
اولین کاروان کویرنوردی و کوه پیمایی روایت مقاومت، محور فردو، محصول طراحی مفهومی حلقه‌ی پویه‌ی مدرسه‌ی شیعی «وتر» و اجرای میدانی باشگاه مخاطبان مؤسسه‌ی فرهنگی طلوع حق است که ذیل برنامه‌ی یادمان مقاومت هسته‌یی در ارتفاعات فردو انجام می‌شود.  
 
شروع حرکت پنج شنبه ساعت ۱۷ از تهران (چهارراه ولیعصر) و بازگشت ظهر جمعه از قم خواهد بود.  محل اسکان شب نیز در اطراف مسجد مقدس جمکران می باشد. هماهنگی های لازم جهت ایاب و ذهاب، غذا و اسکان شب انجام شده و جزئیات برنامه به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.
 
 
همچنین حاج حسین یکتا و حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی و تنی چند از شخصیت های انقلابی در جمع کوه پیمایان و مدافعین دستاوردهای هسته ای و معترضین به روند مذاکرات حضور خواهند داشت و حاج سعید قاسمی در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت. 
 
جهت ثبت نام و شرکت در این برنامه به سایت موسسه طلوع به نشانی toluehagh.ir  مراجعه فرمایید.
 
 آخرین مهلت ثبت نام پنج شنبه ۷ خرداد ساعت ۸ صبح می باشد.
 
علاقمندان جهت تماس و یا ارسال نظرات با شماره ۰۹۱۹۰۱۳۲۵۸۰ تماس حاصل فرمایید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
۱
۰
اقدام خیلی عالیه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها