أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۹۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: بعید است که حکم ماموران هتاک سعودی در روزهای آینده اجرایی شود اگر هم سعودی ها حکم مجازات را صادر کنند این برای ما کافی نیست بلکه اجرای حکم مهم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا، حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص اینکه گفته می شود دو مامور سعودی تا روزهای آینده مجازات خواهند شد اظهار داشت: تا این لحظه در خصوص مجازات ماموران سعودی اطلاعی به ما داده نشده است.

وی در ادامه افزود: به هر حال باید گفت بعید است که حکم ماموران هتاک سعودی در روزهای آینده اجرایی شود اگر هم سعودی ها حکم مجازات را صادر کنند این برای ما کافی نیست بلکه اجرای حکم مهم است.

سخنگوی وزارت ارشاد خاطر نشان کرد: به عربستانی ها اعلام کرده ایم تا زمانی که امنیت زئران تامین نشود و همچنین دو مامور متجاوز سعودی مجازات نشوند پروازی به عربستان نخواهیم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها