يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۹۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس گفت: از الهلال شناخت خوبی داشتم و می‌دانستیم با چه حریف قدرتمندی بازی داریم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: از عملکرد شاگردانم در این دیدار راضی هستم چرا که آنها تمام تلاش خود را در این دیدار انجام دادند و این پیروی را به تیم الهلال تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا محمد نوری در پست هافبک دفاعی بازی کرد، یادآور شد: وقتی مهرداد کفشگری مصدوم شد مجبور شدیم نوری را در این پست بازی دهیم و الان چند بازی است که این اتفاق رخ می دهد.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از تیم الهلال ادامه داد: ما می‌دانستیم که بازی بسیار دشواری را پیش رو داریم. من به بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم که در این بازی نهایت تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند اما با وجود تلاش زیاد نتوانستیم دروازه الهلال را باز کنیم.

برانکو درباره این‌که چرا تیمش در این مسابه خوب ظاهر نشد، گفت: من از الهلال شناخت خوبی داشتم اما این بازیکنان هستند که در میدان بازی می کنند. با این حال من تاکید می کنم چه در بازی رفت و چه بازی برگشت با مشکلات زیادی به میدان رفتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها