أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: ۷،۸ سال است كه كار مربيگري را بوسيده و كنار گذاشته‌ام و ديگر قصد مربيگري ندارم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، منصور پورحيدري  درباره نامشخص بودن وضعيت تيم استقلال اظهار داشت: همه از اين شرايط ناراحت هستند و زمان به سرعت در حال از بين رفتن است. پرسپوليس مربي دارد و تيمش در جريان مسابقات قرار دارد ولي در استقلال همه چيز رها شده و همه بلاتكليف هستند.

وي با بيان اينكه با اين وضعيت نمي‌توان كاري كرد، افزود: مشخص نيست كه شركت ايران خودرو مي‌تواند در مزايده استقلال برنده شود يا نه. شرايط براي استقلال سخت شده و اگر در اين چند روز هم وضعيت استقلال مشخص شود، باز هم زمان را از دست داده‌ايم.

عضو هيئت مديره استقلال در خصوص اينكه عنوان شده كه وي جزو گزينه‌هاي سرمربيگري استقلال است، تصريح كرد: در شرايطي كه فوتبال ما تعطيل شده، اين مطالب هم منتشر مي‌شود. ۷،۸ سال است كه كار مربيگري را بوسيده‌ام و گذاشته‌ام كنار و ديگر قصد مربيگري ندارم. هنوز هيچ فكري براي استقلال نشده و همه بلاتكليف هستند.

پورحيدري در مورد گزينه‌هاي خارجي استقلال از جمله فيليپ تروسيه، تاپ مولر و ... گفت: در جريان اين مسئله قرار ندارم و قرار شد كه در جلسه بعدي هيئت مديره در اين زمينه صحبت كنيم اما در واقع بايد ديد باشگاه به چه كسي مي‌رسد و او بايد انتخاب كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها