کد خبر: ۳۱۸۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سردار ذوالفقاري:
معاون امنيتي وزير كشور تاكيد كرد: اينكه گفته مي شود داعش به نزديك مرزهاي ما مي آيد بايد بگويم اين گروه تروريستي در حد و اندازه اي نيست كه بخواهد به مرزهاي ما تعرض كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار ذوالفقاري معاون امنيتي وزير كشور در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا در مرزهاي غربي كشور تحركاتي از سوي گروههاي تروريستي ديده شده است يا خير، اظهار كرد: تحركي ديده نشده است و اظهارات آقاي وزير كشور مبني بر اينكه اگر اين گروهها به ۴۰ كيلومتري مرز ما برسند، واكنشي جدي نشان مي دهيم در پاسخ به شايعه اي بود كه برخي مطرح كرده بودند كه اين گروه ها ممكن است به مرزهاي ما نزديك شوند.

وي افزود: بر اساس قوانين و هماهنگي هايي كه صورت گرفته است اين امكان وجود دارد كه اگر يك زماني عواملي قصد ايجاد ناامني در مرزهاي ما را داشته باشند تا فاصله زير ۵۰ كيلومتر بدون هيچ گونه فوت وقتي واكنشي سخت نشان داده شود.

معاون امنيتي وزير كشور در پاسخ به اين سئوال كه آيا اين تدبير در خصوص مرزهاي شرقي هم انجام شده است يا خير، گفت: اين موضوع براي مرزهاي شرقي تفاوت پيدا مي كند زيرا بر اساس مقررات، نياز به يكسري هماهنگي ها با كشورهاي همسايه شرقي وجود دارد.

سردار ذوالفقاري تاكيد كرد: به طور كلي مراقبت و رصد در خارج مرزهاي كشور وجود دارد و پيش بيني هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته است و همچنين برنامه هايي وجود دارد كه اساسا اعلام نمي شود اما در هر صورت تمهيدات لازم انديشيده شده است.

وي تصريح كرد: در خصوص اينكه گفته مي شود داعش به نزديك مرزهاي ما مي آيد بايد بگويم اين گروه تروريستي در حد و اندازه اي نيست كه بخواهد به مرزهاي ما تعرض كند و اصلا در اين سطح قرار ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها