أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
اعلام نتیجه مزایده در ساعت ۱۵؛
مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به دریافت صورت‌جلسه تائید شده سه وزیر عضو هیات واگذاری برای واگذاری سهام باشگاه‌های سرخابی، گفت: نتیجه جلسه امروز اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سید جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دریافت صورت‌جلسه تائید شده سه وزیر عضو هیات واگذاری برای واگذاری سهام باشگاه‌های سرخابی، گفت: سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش و جوانان صورت‌جلسه مربوطه را امضا کرده و به سازمان خصوصی سازی ارائه کرده‌اند.

مشاور سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه در مورد اهلیت متقاضیان خرید سهام این باشگاه‌ها اطمینان حاصل شده است، تصریح کرد: نتیجه امروز اعلام می‌شود.

وی گفت: نتیجه مزایده چهارم ساعت ۱۵ روز جاری (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.

سبحانی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا هر دو باشگاه برنده مزایده دارند یا خیر؟ اظهار کرد: احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس برنده داشته باشد، بیشتر از استقلال است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها