أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
الان مهم ترین چالش اقتصادی کشور برنامه نداشتن کشور و به تبع آن چالش بزرگی به نام رکود و اشتغال است. تا زمانی که از سوی دولت برنامه منسجمی برای اقتصاد تدوین نشود اوضاع به همین شکل باقی خواهد ماند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تراز، الیاس نادران نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دولت از ابتدای روی کار آمدنش معیشت و اقتصاد را به مذاکرات هسته ای گره زده به تراز گفت: این یک نگاه اشتباه است که در بدنه دولت دیده میشود و باعث شده تا دولت نیز برنامه خاصی در این دو سال نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که ایا در مدت دو سال اخیر برنامه خاصی از دولت مشاهده کردید گفت: متاسفانه اقتصاد در شرایط کنونی در حالت انتظار است و این نقطه ضعف بسیار بزرگ برای اقتصاد محسوب میشود, من برنامه خاصی در حوزه اقتصادی ندیدم.

وی در ادامه گفتگوی خود با تراز به شرایط رکودی حاکم بر اقتصاد اشاره کرد و گفت: قرار بود دولت با برنامه های اقتصادی که اجرا خواهد کرد رکود را از اقتصاد خارج کند اما واقعیت چیز دیگری را نشان میدهد و رکود فعلا از اقتصاد ایران خارج نشده است.

نادران به وضع بد بنگاههای اقتصادی اشاره کرد و گفت: هم اکنون یکی از معظلات بزرگ اقتصاد ایران بیکاری است، کشور در حال حاضر با تعداد بالای بیکاران مواجه است و متاسفانه برنامه عملیاتی خاصی نیز برای کاهش تعداد بیکاری و افزایش تعداد شغل از سوی دولت دیده نمیشود. وی همچنین تصریح کرد: الان مهم ترین چالش اقتصادی کشور برنامه نداشتن کشور و به تبع آن چالش بزرگی به نام رکود و اشتغال است. تا زمانی که از سوی دولت برنامه منسجمی برای اقتصاد تدوین نشود اوضاع به همین شکل باقی خواهد ماند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها