امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۸۰۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام زائران عتبات در ماه رمضان از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه آغاز می‌شود، گفت: هزینه‌های این سفر بین یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان است.
به گزارش پایگاه 598، محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان گفت: زمان ثبت‌نام از روز پنج‌شنبه 7 خردادماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی www.atabat.org.ir آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود در این سامانه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت افزود: این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های 14 شبه و 23 شبه صورت می‌گیرد و تا 26 ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه کشی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام جزئیات سفر از قبیل تاریخ اعزام، نوع اعزام و قیمت آن در پایگاه مذکور آمده است، گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام موقت برای قطعی کردن ثبت‌نام خود باید با آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌های مجاز مراجعه کنند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و 590 تا یک میلیون و 685 هزار تومان برای بسته‌های 14 شبه و دو میلیون و 320 هزار تومان تا دو میلیون 470 هزار تومان برای بسته‌های 23 شبه در نظر گرفته شده است.


نظافتی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های 14 شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و 934 هزار تومان تا دو میلیون و 23 هزار تومان پیش بینی شده است و برای 23 شبه هوایی نیز دو میلیون 660 هزار تا دو میلیون 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها