يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۰۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه براساس مصوبه دولت عرضه بنزین سوپر با قیمت ۸۰۰ تومانی متوقف شده است، گفت: بنزین سوپر از امروز صرفا با یک قیمت ۱۲۰۰ تومانی انجام می‌شود.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از تراز، سید ناصر سجادی درباره توقف عرضه بنزین با قیمت ۸۰۰ تومان، گفت: براساس مصوبه دولت، امکان خرید بنزین سوپر صرفا با قیمت ۱۲۰۰ تومانی در جایگاه‌های سوخت وجود دارد و حتی آن دسته از افرادی که در کارت هوشمند سوخت خود دارای سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی هستند، نمی‌توانند بنزین سوپر را با قیمت ۸۰۰ تومان خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه براساس مصوبه دولت، قیمت بنزین سوپر از امروز به صورت یک نرخی و با قیمت لیتری ۱۲۰۰ تومان در جایگاه‌های کل کشور عرضه می‌شود، در عین حال اظهار داشت: امکان خرید بنزین معمولی با قیمت ۷۰۰ تومان برای خودروهای شخصی تا شهریور ماه امسال وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به ذخیره بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی در کارت هوشمند خودروهای شخصی، اظهار داشت: روز گذشته به دلیل اجرای طرح یکسان‌سازی قیمت بنزین، متوسط مصرف این فرآورده نفتی با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

سجادی با اشاره به افزایش قابل توجه مصرف بنزین و حتی پیش‌بینی عبور مصرف این فرآورده نفتی از مرز ۸۰ میلیون لیتر در روز، بیان کرد: اما در روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری، مصرف بنزین کشور عادی بوده و با افزایش قابل توجهی همراه نشده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین درباره واریز سهمیه بنزین آزاد با دو قیمت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان در کارت‌های هوشمند سوخت، توضیح داد: براساس نرم‌افزار سامانه هوشمند سوخت، باید در کارت‌های سوخت همواره یک سهمیه‌ای همواره واریز شود که این کار انجام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده، بیش از ۹۸ درصد مردم ماهانه ۱۰۰ لیتر بنزین مصرف نمی‌کنند.

سجادی همچنین با بیان اینکه از ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه _ ششم خرداد ماه) طرح یکسان‌سازی قیمت بنزین با حضور گسترده نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور با موفقیت و بدون حادثه‌ای انجام شده است، بر این اساس شامگاه گذشته جایگاه‌های سوخت کشور با تراکم قابل توجه خودروها روبرو بوده‌اند اما طرح یکسان‌سازی قیمت‌ها بدون هیچ‌گونه حادثه خاصی انجام گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها