أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، نسیم نوشت: دولت یازدهم مردانی را سر کار آورد که خودشان روزگاری از بزرگ‌ترین منتقدان تصمیمات خلق الساعه دولت نهم و دهم بودند و نظر می‌رسید با حضور آن‌ها در مسند اجرایی، جنبه کار‌شناسی دولت در تصمیم گیری‌ها قوی تری از گذشته باشد. اما دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصاد برعکس نامش، مسیر تدبیر را در پی نگرفت و با تصمیمات خلق الساعه و ناگهانی در کنار اطلاع رسانی‌های دیر هنگام به مردم فضای اقتصاد کشور را در برهه‌های مختلف ملتهب‌تر کرد و به گفته اقتصاددانان انتظارات مردم در اقتصاد را به سمت ایجاد تورم و مشکلات اقتصادی سوق داد. نمونه این گونه تصمیمات در دولت یازدهم زیاد است، اما ۵ مورد آن تبعات زیادی را در جامعه به دنبال داشت و موجبات نارضایتی مردم را فراهم ساخت.

۱- سبد کالا؛ فستیوالی از بی‌تدبیری و ناهماهنگی
۲- افزایش ناگهانی نرخ قبوض آب و برق و گاز
۳- افزایش قیمت نان
۴- قصه یارانه نقدی در دولت یازدهم؛ کلکسیون تکذیب و تأیید از سوی دولتمردان
۵- گرانی بنزین در آستانه مذاکرات هسته‌ای
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها