کد خبر: ۳۱۸۰۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به سخنان سردار سلیمانی گفت:کمک های ما به توان نیروهای امنیتی عراق برای مقابله با داعش تاثیر گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598 ، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به سخنان سردار سلیمانی گفت:کمک های ما به توان نیروهای امنیتی عراق برای مقابله با داعش تاثیر گذاشته است.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا وسیما،خبرنگاری پرسید نیروهایی که رهبری عملیات علیه داعش را در دست دارند شبه نظامیان شیعه هستند که بیشتر مورد حمایت ایران هستند. فرمانده سپاه قدس ایران اواخر هفته در پاسخ به سخنان اشتون کارتر گفته است آمریکایی ها هیچ تمایلی برای جنگ نشان نداده اند. سلیمانی گفته است آمریکا هیچ کاری در الرمادی انجام نداده است.شما چه حرفی برای ایرانی ها دارید؟

جاش ارنست گفت:ما درباره آنچه که آمریکا و شرکای ائتلاف ما انجام داده اند و می خواهند برای حمایت از دولت مرکزی ،مردم و نیروهای امنیتی عراق در مقابله با تهدید داعش انجام دهند، صحبت کردیم.این شامل همه چیز اعم از آموزش و تجهیز کردن سربازان عراقی تا عملیات هوایی برای حمایت از آنها در میدان نبرد می شود. همچنین ما حمایت گسترده دیگری انجام داده ایم که از جمله آن تلاش برای جلوگیری از سرازیر شدن جنگجویان خارجی به داخل عراق و جنگیدن در کنار داعش است.ما همچنین تلاش کردیم منابع مالی داعش را قطع کنیم.همه اینها بر توان نیروهای امنیتی چند قومیتی عراق برای مقابله با داعش تاثیر گذاشته است. العبادی نخست وزیر عراق نیز در چند مناسبت گفت که نمی خواهد کسی وارد کشورشان شود و برای آنها بجنگند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها