يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۱۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال افزود: نام سرمربی جدید در هفته پیش رو اعلام می‌شود/ در این مدت اقدامات لازم برای عقب نماندن در پیش فصل انجام شده است/ در جلسه روز شنبه هیات‌مدیره اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد
به گزارش پایگاه 598 و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در خصوص نگرانی هواداران استقلال پس از اعلام نتایج مزایده ظهر چهارشنبه گفت: به هواداران استقلال می‌گویم نگران نباشند زیرا ما فعالیت خود را از روز شنبه برای انتخاب سرمربی تیم آغاز می‌کنیم. و در هفته پیش روی سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل آتی را معرفی خواهیم کرد هر چند در این مدت نیز اقدامات لازم برای عقب نماندن در پیش فصل نیز انجام شده است. همچنین پیش از این نیز اطلاعات کاملی در مورد وضعیت تیم در فصل گذشته جمع آوری کردیم تا مشکلات تیم را آسیب‌شناسی کنیم. انشاالله در جلسه روز شنبه اعضا هیات مدیره اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: ما اطلاعات چند کمپ تمرینی را نیز گرفته‌ایم و پس از مشخص شدن سرمربی تیم در این مورد نیز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد تا مراحل آماده سازی خود را به سرعت آغاز کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در باره مشکلات مالی استقلال نیز ادامه داد: به زودی با یک اسپانسر قرار داد خوبی امضا خواهیم کرد و مطمئنا شرایطی را پیش بینی می‌کنیم تا به مشکلات فصل گذشته دچار نشویم. باز هم به هواداران استقلال می‌گویم که من و مدیران استقلال به استناد تجربه خود در این مدت که تیمهای دیگر در حال آماده سازی خود بودند، وقت را بیهوده تلف نکرده‌ایم و در روزهای پیش روی با شنیدن خبرهای خوش هواداران متوجه این موضوع خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها