أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۱۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «درد است که رئیس سازمان خصوصی‌سازی در یک برنامه تلویزیونی ما را به رسمیت نشناسد و چون شخصا آشنایی با آنها ندارد به حساب‌شان نیاورد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، علی پروین از اتفاقات رخ داده در برنامه پایش و اظهارنظری که رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص نحوه شناسایی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس داشت به سختی گله‌مند بود.

 

او در این باره گفت: «راستش وقتی شنیدم پورحسینی با این شیوه از پیشکسوتان پرسپولیس یاد می‌کند و به این دلیل که آنها را نمی‌شناسد برایشان حقی قائل نیست خیلی ناراحت شدم. پیشکسوتان پرسپولیس را نصف بیشتر مردم ایران می‌شناسند حالا اگر پورحسینی نمی‌شناسد لازم نیست در مورد آنها هم اظهارنظری کند!»

 

پروین ادامه داد: «من و بسیاری از پیشکسوتان که از آنها به عنوان افراد ناشناس یاد می‌کند بازیکنانی هستند که به نام تیم‌ملی این کشور در جام‌جهانی بازی کرده‌اند و در المپیک لباس مقدس ایران را بر تن داشتند. آن وقت درد نیست که رئیس سازمان خصوصی‌سازی در یک برنامه تلویزیونی ما را به رسمیت نشناسد و چون شخصا آشنایی با آنها ندارد به حساب‌شان نیاورد.»

 

وی در ادامه گفت: «کاش پورحسینی به جای این که در مورد اتفاقات درون پرسپولیس و پیشکسوتان اظهارنظر کند، می‌رفت در مورد سهام و بازار بورس حرف می‌زد که در این زمینه تخصص دارد. قطعا اگر این گونه می‌شد آن وقت کسی هم گلایه نمی‌کرد که چرا در خصوص مسئله‌ای که بر آن اشراف ندارد اظهارنظر کرده است.»

 

پروین ضمن اشاره به عزم جدی‌اش برای پیگیری این قضیه عنوان کرد: «حالا که کار به اینجا کشید و دوستان به این بهانه می‌خواهند حق مسلم ما را نادیده بگیرند یک نامه به رئیس جمهوری می‌نویسیم و از روحانی وقت می‌گیریم تا حضوری نزد ایشان برویم و مسایل را با وی مطرح سازیم.»

 

سلطان در پایان تاکید کرد: «ما می‌رویم از رئیس‌جمهور برای تکلیف کردن به سازمان خصوصی‌سازی دستور می‌گیریم تا آقایان مجبور شوند ما را باور کنند و به رسمیت بشناسند.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها