أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه ۱۰ روز مهلت داده تا مطالباتش را پرداخت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مایکل اومانیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت هر چه زودتر مطالباتش از این باشگاه شد.
 
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که در این فصل تعداد کمی از بازی‌های تیمش را از دست داد در نامه خود به مسئولان باشگاه پرسپولیس رقم دریافتی خود از این باشگاه را مشخص کرده و همچنین اعلام کرده که دقیقا چه مبلغی از باشگاه طلبکار است.
 
نکته قابل توجه اینکه اومانیا در نامه خود تاکید کرده که فقط 10 روز به باشگاه پرسپولیس مهلت می‌دهد تا مطالباتش را پرداخت کنند در غیر این صورت تصمیم دیگری اتخاذ خواهد کرد.
 
ملی‌پوش کاستاریکایی با وجود اینکه بخش زیادی از قراردادش را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است در کل فصل در هیچ یک از مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره نداشت و حتی یک بار هم تمرینات سرخپوشان را تحریم نکرد.
 
اومانیا از اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس چند ماهی است اجاره منزل وی را پرداخت نکرده‌اند نیز دلخور است و در صورتی که او طی 10 روز آینده با باشگاه تسویه حساب نکند، می‌تواند طبق قانون قرارداد فصل آینده‌اش را فسخ و راهی تیم دیگری شود.
 
این در حالیست که مایکل اومانیا به مدت یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.
 
گفتنی است:مدافع کاستاریکایی روز شنبه ایران را ترک خواهد کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها