يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۲۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
شماره سوم ماهنامه رایانما در شمارگان 2000 نسخه و در 80 صفحه منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی ماهنامه رایانما، این ماهنامه تلاش می‌کند تا اخبار و تازه‌های فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات را در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار دهد و مسائل و مشکلات فضای مجازی را بررسی و نظرات ارزشمند متخصصان این حوزه را در اختیار عموم می‌گذارد.

سومین شماره از ماهنامه رایانما در بخش‌های اندیشه، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای، خانواده‌ و کودک و آینده‌پژوهی گردآوری شده است.

در این شماره گفت وگو با دکتر محمد ملک احمدی را می‌خوانیم با موضوع "جوانان را در یک فضای پرتیر و ترکش رها کرده ایم.

در بخش آینده‌پژوهی راهکارهای رهایی از اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی را می‌خوانیم تا با مراحل پیش‌بینی شده در این مقاله قدری خود را دریابیم و به زندگی واقعی برگردیم.

در شماره سوم رایانما به کودکان و فضای مجازی و همچنین از خود بیگانگی انسان در فضای مجازی پرداخته شده است که بررسی قرار گرفتن این شبکه‌ها به قسمت مهمی از زندگی انسان را در خود جای داده است.

ارائه اطلاعاتی پیرامون استفاده افراد از شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌‌های فضای مجازی و در ادامه ساختار آنها آمده است که می‌تواند برای هر خواننده‌ای جذاب باشد.

همچنین با بازی‌های ایرانی و بازی‌سازهای حوزه ارزشی آشنا می‌شویم و مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع می‌خوانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها