أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۲۶۵
زمان انتشار: ۰۴:۰۸     ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
شرکت استیل آذین به دلیل رد شدن اهلیتش در مزایده چهارم واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، قصد شکایت از سازمان خصوصی‌سازی را دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، با توجه به رد شدن اهلیت شرکت استیل ‌آذین در مزایده چهارم باشگاه پرسپولیس، احتمال دارد که این شرکت از سازمان خصوصی‌سازی به مراجع قضایی شکایت کند.

امیر عابدینی، نماینده این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیگیر بحث رد شدن اهلیت شرکت استیل ‌آذین هستیم و به احتمال زیاد از طریق وکیل شرکت از سازمان خصوصی‌سازی به مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد. اگر بتوانیم حق‌مان را از مراجع ذیصلاح بگیریم، در مزایده پنجم شرکت می‌کنیم، در غیر اینصورت به هدایتی پیشنهاد می‌دهم که در مزایده آتی شرکت نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها