يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۲۶۷
زمان انتشار: ۰۴:۱۴     ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
هزاران نفر از اقشار مختلف مردم مشهد با تجمع در میدان شهدا با عنوان «اجازه نمی دهیم» ضمن اعتراض به نتیجه مذاکرات و حمایت از رهبری ابراز کردند: اجازه تحقیر ملت ایران را به هیچ شخصی نمی دهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ، در این تجمع که عصر پنجشنبه در میدان شهدا برگزار و تا شامگاه ادامه داشت هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با حمل پلاکارد و دست نوشته اعلام کردند که اجازه تحقیر ملت ایران را نخواهند داد.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم با بیان اینکه خط قرمز ما سخنان و رهنمود های رهبری است بیان کردند: به هیچ شخصی چه در داخل و چه در خارج اجازه نمی دهیم که موجب تحقیر ملت ایران شده و بر خلاف موضع رهبری توافقی را مد نظر قرار دهد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار «مسیر بی نتیجه، باید پایان پذیرد»، «ما مردم ایرانیم، بر عهد خود می مانیم» اعلام کردند  که بیش از این اجازه تحقیر و توهین به ملت ایران را نمی دهند.

مردم مشهد همچنین با سر دادن شعار «ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم»، «با مشت محکم می زند این ملت، بر دهن مخالف ولایت» و همچنین ما اجازه نمی دهیم کارگزاران ما تحت فشار مذاکرات هسته ای شیطان بزرگ قرار گیرند اعتراض خود را نسبت به زیاده خواهی های دولت های غربی اعلام کردند.

در این مراسم همچنین سردار غلامحسین صفایی، جانباز ۷۵ درصد نخاعی گفت: همه این گرفتاری ها و مشکلات عالم از عدم وجود حضرت حجت صاحب الزمان(عج) است.

وی اظهار کرد: امروز بهترین کار عبادت برای فرج مولایمان حضرت صاحب الزمان(عج) است.

وی ادامه داد: امروز در کشور جمهوری اسلامی نماینده امام زمان(ع) در غربت بسر می برد و این مسئله مایه رنج و درد است.

سردار صفایی افزود: من جانم را فدای ولایت کرده ام و اگر صد بار دیگر هم جانم را فدای ولایت کنم باز هم بر دفاع از ولایت خواهم ایستاد.

وی تصریح کرد: حماسه آفرینی های فرزندان حزب الله لبنان و غزه در جنگ های ۳۳ و ۲۲ روزه با درس گرفتن و الهام گرفتن از رزمندگان ایران بوده است چرا که نهضت حسینی در رگ ها و خون ما جاری است.

این جانباز دوران دفاع مقدس تاکید کرد: این قبیل تجمعات آخرین حرکت ما نیست و نخواهد بود و همواره به دفاع از ولایت و دعا برای منجی عالم بشریت در صحنه حضور خواهیم داشت.

با وجود اینکه بسیاری از پایگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی سعی در غیر قانونی خواندن این تجمع داشتند اما فرماندار مشهد صبح امروز طی مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد که این تجمع کاملا قانونی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها