امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۸۲۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
پدر شهید احمدی روشن خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: شما یک بار مذاکره با دشمن را تجربه کردید و به بن‌بست رسیدید پس باید بدانید با یک دشمن کلاهبردار و دروغگو نمی‌توانید به نتیجه برسید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، رحیم احمدی‌روشن شامگاه پنجشنبه در همایش ایثار و مقاومت که سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، اظهار داشت: سخنان من در مورد مسائل هسته‌ای تماماً از روی دلواپسی و نگرانی است بدین ترتیب که ما نباید از موضع ضعف با دشمنان روبه رو شویم؛ بلکه باید از موقعیت دینی خود حراست کنیم.

وی ادامه داد: برخی آقایان می‌گویند تعداد سانتریفیوژها و یا برد موشک‌ها جزو آرمان‌های ما نیست؛ پس باید از این افراد پرسید دقیقاً چه چیزی اقتدار ملت ایران محسوب می‌شود.

مدعیان راه امام حسین (ع) با یزید زمان مذاکره نمی‌کنند

پدر شهید احمدی روشن با انتقاد از اینکه مذاکره با کشورهایی که قسم خورده‌اند ایران را زمین بزنند هیچ سودی ندارد، متذکر شد: افرادی که  رشادت شهید دشت کربلا در خونشان است هرگز نمی‌توانند با یزید زمان مذاکره کنند.

احمدی‌روشن، خطاب به تیم مذاکره‌کننده گفت: نباید از موضع ضعف سر میز مذاکره حاضر شوید، چراکه فردا نمی‌توانید جواب خدا، تاریخ و وجدان خود را بدهید.

وی تأکید کرد: شما یک بار مذاکره با دشمن را تجربه کردید و به بن‌بست رسیدید پس باید بدانید با یک دشمن کلاهبردار و دروغگو نمی‌توانید به نتیجه برسید.

پدر شهید احمدی‌روشن توضیح داد: می‌توانید بروید و مذاکره کنید اما باید بدانید مسائلی که در مورد گذشتگان به ما گفته‌اند در مورد شما به آیندگان نگویند.

احمدی‌روشن با اشاره به اینکه به واسطه صنعت هسته‌ای پنج خانواده بی‌سرپرست شدند، عنوان داشت: چطور برخی آقایان این مسائل را می‌بینند و در عین حال می‌گویند ما از روز اول به غنی‌سازی 20 درصد احتیاجی نداشته‌ایم.

قرارداد ژنو متخصصان عرصه هسته‌ای را تار و مار کرد

وی بیان کرد: به محض نوشتن قرارداد منحوس ژنو تمام متخصصان عرصه هسته‌ای را تار و مار کردند که مسئولان باید مطمئن باشند این رفتار آنان در تاریخ ثبت می‌شود.

پدر شهید احمدی‌روشن این سئوال را مطرح کرد که چرا عنوان می‌کنید مردم را به زور نمی‌توان به بهشت برد در حالی که تمام پیامبران، امامان و احادیث و روایات برای نجات انسان از آتش دوزخ و بردن او به بهشت است.

رونمایی از گزاره برگ ملی هسته‌ای

به گزارش فارس؛ در ادامه این همایش مراسم رونمایی از گزاره برگ ملی هسته‌ای با حضور خانواده شهدای هسته‌ای و برخی از مسئولان برگزار شد.

گفتنی است گزاره‌برگ ملی هسته‌ای در 6 بند توسط 17 هزار و 317 حقوقدان ایجاد شده است.

در همایش ایثار و مقاومت از خانواده شهدای هسته‌ای و خانواده شهدای مدافع حرم توسط سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین کشور و سردار احمدی فرمانده سپاه امام رضا (ع) تجلیل و قدردانی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
۱
۱
درست میگوید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
۰
۲
پدر شهید زیاد داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حرمت شهدایمان را بگیریم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها