يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۲۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
شاهزاده سعودی و پسر عموی وزیر دفاع عربستان، «محمد بن سلمان» را «ژنرال کوچک» خواند و تاکید کرد که وی صدها میلیارد از اموال مردم را اختلاس کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شاهزاده «سعود بن سیف النصر» که اخیرا تحرکات و اقدامات صریحی ضد امرای جدید عربستان بویژه پس از قبول نکردن بیعت با ولیعهد و جانشین وی آغاز کرده است، پسر عموی خود «محمد بن سلمان» جانشن ولیعهد و وزیر دفاع عربستان را «ژنرال کوچک» توصیف کرد.

سعود بن سیف در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که « قبلا کسانی بودند که از طریق قراردادهای عربستان صدها میلیارد به جیب زدند، پس سهم این ژنرال کوچک از وزات دفاع و شرکت نفتی آرامکو که اخیرا آنها را تصرف کرده است، چقدر است؟»

وی همچنین چندین سوال مهم دیگر مطرح کرد و گفت: آیا جنگ و چالش‌های داخلی و منطقه‌ای به اندازه کافی مورد توجه تصمیم‌گیرندگان آن قرار گرفته است؟. «ما در فضایی از حقایق و سردرگمی قرار داریم!»

«مجتهد» فعال توئیتری معروف که به فاش کردن اخبار خاندان آل سعود معروف است، گفته که «سعود بن سیف به سوی محمد بن سلمان که وی را ژنرال کوچک نامید، تیراندازی کرد.»

توئیتر سعود ین سیف پس از آن منتشر شد که محمد بن سلمان تغییرات اداری در داخل شرکت نفتی آرامکو عربستان انجام داده است و شورای اداری به ریاست خود تشکیل داده است و این بدین معناست که وی به طور کامل درآمدهای بزرگ شرکت نفی عربستان را از آن خود کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها